Аутор:Н. М.Извор:Јужне вести
Неколико предузећа са југа Србије добило је иновативније производе и савременију маркетиншку кампању. Такође су добили и брендирање, које су осмислили студенти нишких факултета, а које су организатори наградили новцем и симболичним поклонима, кажу из РРА Југ.
Из РРА југ, који је организовао три едукативне онлајн радионице за предузетнике и студенте. Саопштавају да су три тима студената са Електронског, Машинског, Економског и Грађевинско-архитектонског факултета обрадила шест студија случаја предузећа у надметању за најбоље идејно решење.
Једна од учесника била је и Наталија Мратинковић са Машинског факултета, која каже да је са тимом имала два задатка, један у вези са иновацијом производа.
За прву фирму смо сами дизајнирали, креирали и моделирали и штампали на 3Д штампачу – појашњава учесница.
Други задатак, додаје, био је да редизајнирају и направе нови бренд производа за фирму која се бави производњом зимнице од воћа и поврћа.
За њих смо исто направили малу стратегију маркетинга, како да они повећају своју гледаност на друштвеним мрежама и продају преко интернета. Оно што смо ми радили као прво служи нама студентима који смо ево сада завршна година и крећемо у свет одраслих, да радимо. Нама је било много корисно то што смо видели како све практично функционише, како све то можемо ми као студенти да допринесемо фирмама.
Вршили су обуке путем Зоом-а због целе ове ситуације, пратили смо све то. Могу да кажем, пошто је моје неко лично интересовање маркетинг, да су обуке из области маркетинга веома помогле мени као појединцу. Такође мислим да смо и као тим доста тога новог научили што можемо да применимо у будућности – каже студент Немања Милошевић.
Ова сарадња између предузетника и младих, кажу организатори, остварена је у оквиру пројекта који је у својој лабораторији за иновације у предузетништву ЕН-ИННО покренуо РРА Југ.