
Центар за размену знања, као место које окупља младе произвођаче хране и пића али и мале привреднике, учествовао је на, управо завршеном Сајму етно хране и пића, одржаном у Београду.
Као организатори Конкурса за МЛАДОГ ПЕРСПЕКТИВНОГ ПРОИЗВОЂАЧА ХРАНЕ И ПИЋА, који победнику доноси 100 000 динара, Комисија у саставу Проф.др Бојан Зечевић, Проф.др Момчило Матић и Ана Доловац, председница Комисије; прогласили су победника. У јакој конкуренцији, издвојили су се ТУТУНОВИЋИ – ДРАГАНА И МИЛАН, произвођачи шампињона из Ивањице. Овај млади брачни пар се већ две године успешно бави производњом шампињона и пласира их у великим супермаркетима. Почели су као кућна радионица а сада ће, освојену награду, уложити у машину за проширење производње. Кажу да се упорност исплати и да се вредним радом и залагањем може живети од тог посла. И нису усамљени у томе.



Још је доста младих, који су се одважили да започну сопствени бизнис. Међу њима су сви учесници Конкурса:
Марко Илић из Барајева је произвођач ароније;
Душан Таталовић из Вршца производи купиново вино;
Владимир Крстоношић из Кикинде нуди финалне козје производе;
Мирко Мијаиловић из Гостиља код Чајетине производи качкаваљ;
Бранко Миладиновић из Крушевца се бави производњом органских производа ЗДРАВО ДОБРО;
Јелена Јовановић из Блаца производи воће и поврће;
Зоран Јоксимовић из Мионице на тржиште пласира органске воћне намазе;
Милош Младеновић из Младеновца се специјализовао за производњу сокова од јабуке;
Будимир Јоковић из Зајечара у својој дестилерији прави Аманет ракију;
Јелена Петровић из Крушевца проиводи ГАЛА сокове;
Борис Михаљ из Ковачице на тржишту нуди зачине;
Стефан Симоновић из Бора бави се производњом млечних производа;
Селма Матановић из Ваљевске Каменице производи органско воће.
Ови одважни, млади људи су се покренули и на тешком путу ка успеху, не одустају. Центар за размену знања је адреса коју су препознали као место где се произвођачи упознају, размењују практична знања и искуства, долазе до правих и тачних информација, помажу се, саветују и боље позиционирају на тржишту. Тешко је али у Центру их уче како да буду аутентични, препознатљиви, свуда присутни и флексибилни. Циљ је задовољство купаца квалитетом и ценом а највеће признање, за ове младе произвођаче је када се купци враћају да опет купују њихове производе. Ценар за размену знања ће наставити да стимулише младе произвођаче и привреднике да свој добар бизнис, учине још бољим.
Аутор: Снежана Лазић